hehegooo&glad


30 unika redan, & det här är liksom dag 1. (:
även mina icke så snälla bloggläsare har kommit tillbaka där, dom som nt kan stå för vad dom tycker utan måste vara anonyma hela jävla tin !
såhär är det, jag är inget levande benrangel , jag har kurvor, som man får i våran ålder!?
så asso trivs jag heltokej med min kropp?

iaf haha nyss ringde det några smedjebacksboys te mig haha, ni vet tidigare idag fick jag ju ett la sms från aa boy who's name was mange, mange ask'd me if a want to be he's besstfriend, becouse he are going to move to säter on friday.
självklart sa jag JA, för liksom hallå jag är snäll ? ;)
men iaf simon som hade gett han numret, åå nyss ringde dom iaf tror det var simon som var md men iaf mange, & snackade om vad vi skulle göra på fredag ?
haha ojoj detta kan blir roligt känner jag !

en sak till , jag såg 2 fåglar bajsa idag clara !
dendu ! ;)


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0