chafan !


jag har varit för himla bäst idag ?!
så har haft så fullt upp åå nt hunnit bloggat men jag ska nog berätta om dagen allt. ;)
skolan, var helt okej, förutom att jag gick där åå hade döontimagen hela dagen ?
menmen, min franska var inställd så slutade vid 3 ist, fast gick ner te slöjden då & gjorde klart mina byxor, värkligen på tiden , ha-ha. (A)
när jag kom hem käkade jag sen drog jag ut å sprang, ett varv runt byn typ 3 kilometer på 14 minuter , så jag är rätt lugn inför kondis-testet som vi har imorgon då vi ska springa 2km på 13min , (:
sen fixa jag hk läxan sen följde jag md mor&far te borlänge, skulla bara köpa present te nemo , som fyller 2 nästa tisdag. :)
nu har jag lovat att slänga upp en dagens, & tänkte också se om jag kommer på nått annat bra, men håll utkik så kommer dagens snart. :)
kissies / johanna

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0