tralalala


SOMMARLOV , hehehe ingene har väll missat att jag faktiskt fick det idag, känns helt sjuk måste jag säga, 10 veckor ledigt, eller jah 11 för mig. (a' hemlis.
alla var skit fina nere i säterdalen ! och lyckost niorna får åka te stockholm, men om nått år så är det ju vår tur också så..
jag luncha ju med familjen på dalarasten, & snart ska jag in te stan igen , eller ah blir nog att jag tillbringar min första sommarlovs-dag vid sjön, med grymt folk, fint väder & sommar, ska ta mitt första doppp i sjön, kan nt bli bättre åå denna sommar kommer blii så grym ! :D
jag kanske updaterar er när jag kommer hem ikväll, det bror på klockan. :)
nu är det solen som väntar på mig innan jag åker, ska ta med mig kameran också, & se om jag får nå kort.
kissies ! /j

bbbbäst !


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0