tjaaaaa


sitter hemma & kollar på fotbollsVM argentina-nigeria. hejar självklart på nigeria, eftersom lagerbäck är där och bossar. (A)
kom nyss ur duschen, så har just blåst håret, och klätt mig, nu är det bara sminket & att platta håret som är kvar, sen är jag redo att åka.
ska hem te kusin & äta studentmiddag eftersom han ah tog studenten igår haha. ;)
så vet nt riktigt när jag kommer hem .
såg desutom en bild på en döööösöt kille idag, oj vad det gjorde ont i magen då ska ni veta !
hahahaha för er som antecknar, moa duu fattar. ;)
matchen var inställd idag också, pga ÄCKELVÄDRET! är det nt typ så här varje år? skit såfort det är sommarlov..
jag och moa har flyttat varån tripp till uppsala , så vi åker på måndag ist, och kommer hem på onsdag, vi ska shoppa, käka frulle på donken & se bio. fåglarbajsar i luftenn så ni vet.
allt för mig den här gången !
pussssssssssss


har också lovat ede-boiisen att jag skulle reklamera dom ! så här får ni några länkar , lovar värt att kolla !

http://www.youtube.com/watch?v=osWm0ThDZ1E&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=bfqUf0JS1kg&feature=related

Kommentarer
Abdulla

Ahahaha , Riktigt värt att kolla på assa (Y) haha

Publicerat: 2010-06-15 Klockan: 21:54:55

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0