söndag.


blev ingen mer update igår, efter vi käkat våran pizza igår tog jag och agnes cyklarna och körde och badade , träffade moa & emil också. dock var det välldigt kallt i vattnet, & tyra var galen på mig för jag skvätte vatten på henne, hon som börjat bli blind också , stackaren .
sen åkte vi iaf hem & kollade på senaste wallander-filmen .
och sen gick vi åå la oss.
vaknade ungefär vid typ 12 ? satt på mobilen och hade 23 olästa-med, vilket endå kändes riktigt skönt ! :)
men nu har hon åkt hem  & jag har ingen aning om vad jag ska göra förens typ vid 5 har jag samling på Ip ska spela match med dom äldre, pepppepppepp ! och sen sover bästavän hos mig inatt. (L)
jag updaterar mer senare ! kom igen med frågerutan & kommentarerna igen ! :)

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0