orkar inte !


nää dålig jag blivit på detta, men min blogg mina regler!
gårdagen och dagen har varit skitbra ! orkar inte berätta om allt, mer än att allt var underbart. förutom natten, som jag höll på att avlida, SÅÅKALLT ! så nu har jag tänkt sova eftersom det inte var många timmar inatt..
dagen har vart full & nu har jag precis gjort klart en av bästaväns presente te våran 2års-dag, ojdå moa. ;)
oroa dig inte det är den minsta.
nu ska jag ringa älskling sen sova, ni får ha det så bäst så ska jag updatera er lite bättre imorgon innan eller efter jag varit åå tagit spruta. ;s
fast lovar ingenting, eftersom jag har planer till att åka te gustafs te bästa också, GULLIGT .
och just imorgon börjar mitt nya-skit nyttiga liv, eftersom jag åt pizza , glass & godis idag. fett ! ;o
men sovgott mina fina åå söta vänner ! :)

gammalbild från arkivet, men bättre än ingenting. 

Kommentarer
A - Ung tvåbarnsmamma

Trevlig blogg

Publicerat: 2010-06-23 Klockan: 22:54:46
URL: http://kellymelwin.blogg.se/
svar på tal

tack så mycket ! :)

Publicerat: 2010-06-24 Klockan: 13:07:11
URL: http://aalmajohanna.blogg.se.blogg.se/
Anonym

vad är så kul med din födelsedag då??<3

Publicerat: 2010-07-01 Klockan: 11:49:09

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0