I like to make myself belive that you for once could think of me.


tillbaka är jag, inte till 100 men jag försöker. med tanke på att det senaste dygnet inte varit mitt bästa eller åtmindstonde inte gårdagen , så har jag iaf tänkt klart & vet vad jag vill och ska göra med detta.. busigt !
även fast jag känner mig riktigt besviken och tom för han gjorde detta så måste jag tänka framåt och inte deppa ihop för mke..

måste säga att dagen i skolan behövde jag värkligen, jag menar inte att det var så att jag lärde mig massa utan mer att det var skönt att få prata ut med folk som förstår mig & att få skratta lite. :)
efter när jag slutade drog jag ner till båtbryggorna med jennifer, lova! inte mysigt alls att bada med tajta jeanshorts, hehehihi . (A)
sen drog jag iaf ut med syster och linus ut på sjön med båten fiskade och sen drog vi te campingen och köpte glass.. kom typ precis hem . :)
imorgon ska jag iaf spela match med dom äldre IGEN, älska! blir så himla glad åå lycklig när jag får spela. bästa jag vet !
nu ska jag avrunda detta inlägg , se om mobilen ringer ? prata med en person jag saknar enormt & som har gjort min dag, detta känns viktigt !
inga bilder har jag att bjuda på heller tyvärr , hemma hos ida ju !

GRATTIS BÄSTAVÄNCOFFA ! (L)

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0