I can be better.


har inte updaterat idag för har inte varit på humör alls idag! och du skulle inte ens förstå?
iaf så är klockan halv1 och anledningen till att jag är vaken är för att jag sitter och kollar på thering, kollar nu på 2an, fast har precis innan kollat på den första.. vet igentligen inte varför jag gör det . kommer ju inte precis kunna somna inatt efter detta, så antar jag sover innee inatt !
nemo har åkt hem idag , & jag har också tänkt slänga in några bilder sen igår, eller jag midsommar . får se om jag gör det imorgon. men tänkte nog avrunda det här eftersom jag tittar på film hehe . ;)
tappade min dator i golvet idag också. :( jag var ledsen, men den funkar än, hehehe !
alexx kommer inte. :( :( :(
godnatt !

Kommentarer
Callehs

Ja skrek när ja såg tvåan :O :(

Publicerat: 2010-07-05 Klockan: 17:56:25

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0