falurödfärg


tja, hade halvdag i skolan idag, gick till 10.40 & 12.10 tog vi bussen mot falun, var framme typ vid halv 2, alltså hade vi bytt buss två gånger, och var i hosjö.
var himla kul, & mys , i slutet vart det lite sär , men skitsamma palla..
åkte hem stannade till och köpte lite käk på donken innan vi böt till 5an gjorde vi också, fetton som vi är.
imorgon blir det upp tidigt måste göra mig klar för halv 9 tror jag så ska vi vara nere i säterdalen på avslutning, shit känns värkligen nt som det faktiskt är sommar. ;)
men ska bli himla skönt, ska försöka se till att mamma tar lite kort, så kommer det självklart upp sen. :)
sen efter ska jag och äta lunch med mamma & pappa, sen får vi se vad som händer & sker, jag updaterar er självklart imorgon igen! :)




Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0