brownie


hehe vad har jag gjort idag? sommarskola kanske.. jovisst, stannade till två då tog jag och jennifer en sväng förbi vid båtbryggorna, spelade lite vollyboll med en jävla massa folk,solen är underbar!  sen drog jag hem till ida igen, eftersom jag skulle spela match, med dom äldre... det gick mindre bra idag, 3-1 förlorade vi med, men inget att deppa över, gick rätt bra endå ! :)
nu sitter jag hemma ser på sex&city, fast det går inge vidare, tyvärrr.. ögonen klistrade i datan, snart har jag fyrkantiga ögon kanske? :O;)
morgondagen hade varit planerad så länge, men nu har jag längre inte en aning om vad jag ska göra, sola. (A) & packa till torsdagen antar jag blir bra, även fast det som varit planerat skulle gjort mig gladare, men saken är som den är. Pratat med mamma också , hon & moa kör på samma style.
- mamma " den rätta kommer när  du minst anar det, & den du minst anar"
- moa " det finns någon åt alla"
ni är söta ni , + att jag har 2 snälla&söta pojkar som erbjudit sig att döda honom, fast nej !  ;)
nu ska jag kolla in i tväään ist ? pussspåer !

Kommentarer
Callehs

CHOKLAD EFTERRÄTT?!?! :O <3

Publicerat: 2010-07-05 Klockan: 17:54:50

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0