visste ni nt om mig vaa?!


20 saker ni inte viste om mig.. eller ?

1. har varit kär på riktigt 4gånger..
2. jag tror på spöken , eller nått i den stilen .
3. har strulat med en finsk , och en norsk . :)
4. älskar hästar, har dock slutat med det helt.. :(
5. jag&moa delar spotify . haha ;')
6. kommer gifta mig med en snygg&rik kille .
7. säger ofta saker utan att tänka.
8. är rädd för tomten.
9. är 50% norrlänsk, stolt .
10. är släkt på jääääääävligt långt håll med emileriksson !
11. älskar att sjunga & spela fotboll .
12. saknar coffa.. :-/
13. om jag var kille skulle jag vilja vara bög.
14. fyller år samma dag som mor.
15. när jag gick i 3an hade jag en fläsk-läpp .
16. när jag gick i 4an hade jag hjärn-skakning, visste inte vad min syster hette. :)
17. brukar lana, www.kamrat.com när jag har tråkigt. :)
18. i umeå ska jag träffa en kille som heter kawamacke.
19. jag älskar min blogg, och vet att ni gör det med , elleeer ? ;-)
20. jag var söt när jag var liten .

almajohannalundgren
- är den jag föddes till att vara, en stor jävla stjärna ! √

Kommentarer
emma

6. är oskar rik??;-)

Publicerat: 2010-07-28 Klockan: 09:45:08
kobajjs

synd att du inte är det än ;)

en stjärna alltså :D

Publicerat: 2010-07-28 Klockan: 19:08:45
Timmargit

Great .Now i can say thank you!

Publicerat: 2011-09-08 Klockan: 08:03:46
URL: http://timmargit.blog-howto.com

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0