thanks and bending


sitter och ser på ondskan på 4an.. råkar vara himla mke reklam hela tiden tyvärr .. ovanligt, - NÄ .
jag har varit så slut idag så har liksom inte gjort spec mke, och asso heller inte orkat skriva nått riktigt, men det känns bra att ha tillbaka läsarna igen, igår hade jag bara 30... men idag är ni uppe i 90igen vilket känns bra ! :)
ni är bäst .
och att ni kommenterar gör mig bara ännu mer pepp ! som ni ser så finns det vissa förändringar på bloggen ? som clara hjälpt med + att ny header är påväg.
tänkte inte skriva så mke mer än såhär just nu somsagt filmen börjar igen nu..
men imorgon ska jag ner i säterdalen med min älskling , se på mammamu & kråkan, samt åka lite rutchekanor, kan bli mysigt ! (:
godnatt ni fina .


Kommentarer
thilda

fin blogg, följ mig så följer jag er ;)

Publicerat: 2010-07-18 Klockan: 22:35:43
URL: http://thildasundelin.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0