mitt hjärta är fan i tusen bitar.............


förkrossadjohanna, du lämnade mig fan igen. :(
hur tror du det känns asso? okej jag ska ta allt från början.
inatt klockan halv6 skulle jag ta upp min mobil och kolla mina 5sms som jag fått medans jag sov, då låsnade knappen i mitten ! så nu finns det ingen knapp där. :( huhu...
så nu ska vi lämna den på lagning , men jag blir fan rasande om min mobil måste vara borta typ 3veckor för att klistra dit en knapp ? :o
så nu får jag ha en ful samsung ett tag framöver.. :(

skriv era nr!


Kommentarer
en som undrar

jo att kan du ibland lägga upp youtube-klipp eller säga ngn låt du tycker är bra? :) trevligt med lite låttips, nyfiken på din musiksmak!

älskar din blogg också hehe, puss och kram :-)

Publicerat: 2010-07-13 Klockan: 22:06:32
svar på tal

haha faktiskt så att det kommer ett youtube-klipp idag, fast har ingenting med min musiksmak åå göra, men kan nog börja med det åå ska du se. :)

Publicerat: 2010-07-14 Klockan: 09:37:48
URL: http://aalmajohanna.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0