KAN MAN INTE DÖMA.. SKA MAN FAN INTE VARA DOMARE!


arg, ledsen & jävligt förbannad .. visste redan när jag såg vem domaren var att detta skulle gå åt skit !
vi spelade grymt jävla bra, och hur nära var vi inte då? 1mål fick dom för turen, vi kvittade.. men målet vart bortdömt, "alexandra hade tagit den med båda händerna" fast han dribblat förbi målvakten och skjutit , bollen var på marken hela tiden ? efter fick dom ett offside mål som var så tydligt så jag vet inte vad ? då skulle ni sett en arg johanna ! inte nog med det, när jag står i målet sitter några killar bakom.. 97/98 kanske? och tror någonting, kaxiga som helvete , sitter iaf och säger " öj målvakt ni har endå redan förlorat , gå bort från målet, du är enför dålig för att stå där , deppa inte ni har redan förlorat! " sa åt dom å hålla käft eller gå därifrån annars skulle jag säga till dommaren ? då började dom ännu mer, sa jag åt domaren .. då kolla äcklet på mig som jag var dum i huvudet & skakade på huvudet ?
kan ju säga att hon fick en utskälning, men rättvist nog skulle vi gått därifrån med 1-1 och kanske vinna på straffar !
så jävla förbannad !

Kommentarer
Leifnikita

Great site. Good info

Publicerat: 2011-03-04 Klockan: 09:17:19
URL: http://leifnikita.blog13.com

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0