såhär sminkar jag mig!



1. först börjar jag alltid med att smörja in mig med den ansiktskrämen, från ccs..
2. använder concelern under ögonen & röda prickar,finnar å sånt! riktigt bra och funkar verkligen.
3. maxfactor-fondation har haft den här sen i sommras, man behöver alltså ytters lite när man använder den, 180kr på åhlens, och det är verkligen å rekomendera. :)
4. har inte precis den på bilden, utan från kubiss, men jag använder de som en rouge så det blir lite mer naturligt. 5. använder alltid ögonfransböjare! om man har korta ögonfransar blir dem alltid snyggare om du böjer, innan du har på mascaran.
6. från  maybelline använder då både den gula och lila.
7. ögonskugga från make up store, färgen satin den är inte så överdrivet vit, utan mer glansig.

som ni förstår är jag inte så bra på att förklara hur jag använder allt, men det kommer ett bättre inlägg där jag förklarar det senare! ;)


Kommentarer
Anna

tack :D

yes allt är bra :)sj?

kram

Publicerat: 2010-12-17 Klockan: 12:35:59
URL: http://aooww.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0