Jonthe har ganska tråkigt :D


Hejsan svejs alla :D Nu är de så att jag har grymt tråkigt sitter och skriver med Viktor på msn och typ har inget att göra:/ SÅ varför inte blogga på min älskade flickväns blogg:D?
Men jag vet inte alls vad jag ska skriva ;>
Kan skriva om vad jag ska gö på jul =)
På jul ska jag va hos min far med hela familjen på den sidan oh fira, utan ungar och allt skit! Så skönt.! Min farbror och kusin och resten av släkten kommer upp från örebro! Och de kommer bli sjukt nice! Inte sett dom på år  känns de som! Så hoppas jag väll på att få en bra trevlig jul! Hoppas ni alla andra får de med:) Sista jag vill skriva är hur mycket jag saknar min älskling och hoppas vi ses snart igen! Jag har ju en julklapp till hon (A' <3 Vi Ses sen Godnatt !

Mvh: Jonthe <3

Kommentarer
Linnea

hej hej D:

skriv gärna om du tycker om jag ska byta blogg vill ha era åsikter ;s

Publicerat: 2010-12-19 Klockan: 11:33:59
URL: http://hhanssson.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0