japp, mitt sista inlägg 2010.. känns rätt jobbigt att de redan är slut? :(


helt sjukt vad fort året gått, hm.. men 2011 blir nog skitbra!
idag har jag varit o tjänat lite enkla pengar & sedan drog jag till hanna & slingade hennes hår. hoppas det blev bra nu ? (A) som ni märker håller jag mke på med andras hår, & vill jätte gärna bli frisör i framtiden !
nu har jag gjort mig ordning inför kvällen, mitt nyår spenderas i gustafs hos moa, med henne , ellen & hanna. + adam  o nån mer ? kommer bli kanon! ♥
så jag har förmodligen inte blivit skjuten av en raket om jag inte bloggar tidigt på dan imorgon, jag är nog bara trött & antagligen ingen tillgång till dator, nu vet niii !

this is how I look tonight !

g o  t t n y t t å r !
hejdå underbara 2010 , jag kommer sakna dig..... :-(


Kommentarer
Emily Klemedsson

hejhej, joo allt är bra med mig :)

i går kväll va jag hemma me familj o massa släkt :D dusj? :)

Publicerat: 2011-01-01 Klockan: 14:11:01
URL: http://emilyklemedsson.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0