fan sluta använda ljudlöst, meningslöst, yepppp


Anonym om Juldagen:
kan du inte ta och lägga upp en bild på sakerna :)

26 December, 14:19  
? om älskardig500varv runt månen och tillbaka, eller faktiskt tillomed mer än så!:
är det din lillebror? =)


svar: 1. på torsdag när jag kommer hem från älsking, ska jag nog kunna se till att fixa en bild på allting jag fick! :-)
2. nixnix, nemo är min brorson, alltså jag är faster!!
25 December, 18:10
hade en sjuktsjukt bra kväll igår , med moa&hanna ! hanna gick hem rätt tidigt, & jag och moa har haft en jobbig dag, hennes mobil har försvunnit i mitt rum ? ;O helt sjukt..... men vi har letat som tokar här hemma.
snart åker vi hem till moa o sover där, vi har kört såhär varannan-natt några dagar nu, men det är mysigt de! ♥ först måste jag bara packa för imorgon åker jag te älskling & är där till torsdag, men ni kommer antaligen få updateeee!!

Kommentarer
sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej :) Har du haft en bra julhelg då? :) (Och förlåt för sent svar)

Publicerat: 2010-12-28 Klockan: 11:29:06
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0