dag23 / mitt största intresse


först vill jag bara börja med att säga jag tror ni förstått att jag hoppat lite just med det här, jag kommer alltså bara göra det jag har tid med och tycker är kul !


jag tror alla förstått att jag är en riktig fotbollschey, fotbollfotbollfotboll ♥
jag kan verkligen inte tänka mig att sluta med det någonsin, vilket är gaalet eftersom jag blir äldre och en dag går det it längre. :(
men jag spelar iaf med säters 96/97 , fast i sommras spelade jag också mycket med 94/95laget.
jag är målvakt och är till största del självlärd. men jag kom ganska långt i dala-laget ändå så nog är jag stolt över mig, och jag drömmer om att gå långt!
och på tal om mitt lag, shit vilka tjejer jag har! helt sjuk .
vi kom 3a i dalecarlia i sommar, och 5a typ i umeå. ♥
vi har vunnit serien några gånger, och kommit två.. för himla bra!
och tjejer , jag älskar er, jag älskar allt vi gör och gjort tillsammans, det är oförglömbart! & glöm inte tillsammans är vi oslagbara. visst ? ♥


Kommentarer
Johanna

Sv: Tack så mycket! :) Allt e bra,själv då?

Publicerat: 2010-12-23 Klockan: 23:27:29
URL: http://johannahellstrom.devote.se
johanna

trevligt! :) Du vi kanske har mött varann i somras på fotbolls plan :P

Publicerat: 2010-12-24 Klockan: 10:01:24
URL: http://johannahellstrom.devote.se
beccis

GOD JUL! ♥

Publicerat: 2010-12-24 Klockan: 11:51:09
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0