svar på kommentar !


Postat av: nyfiken

kan inte du berätta lite mer om ditt liv? sånt vi inte vet hur du var när du var mindre och sånt?

2010-08-08 @ 18:24:43

svar : gör det nu ! :-)


Jag heter Alma Johanna Lundgren. bor i putte staden säter, och är född 1996, alltså 14år. :-)
bor med min mamma,pappa och 2dryga katter i en liten by utanför säter, bispberg. har också 2äldre systrar och 2halvbröder men inga bor hemma, och är faster till två pojkar ! :-)
när jag var liten var jag en dryg liten skitunge, fast ändå väldigt söt.. antingen tog jag barbie-dockor från dagis, och om jag inte fick som jag ville tog jag cykeln och sa att jag skulle "rymma" , var dock inte så bra på att cykla, första gången jag skulle åka ner för en backe körde jag in i en elstolpe ! ;-)

mina intressen har alltid varit hästar och fotboll, slutade dock rida förra året, men fotbollen älskar jag ! :-)
är målvakt och har ibland väldigt stora drömmar om mig själv, ska iaf på ett till zon-läger till dala-laget på fredag! börjar i 8an om 1½vecka , men innan dess ska henke hinna komma hit och det kommer bli bäst ! när jag slutar nian vill jag iaf gå frisör-linje i stockholm,skellefteå eller v-rås , fast plan B om jag inte blir frisör är ju att jag gifter mig med en rik-kille, eller var det plan A kanske? ;-)

jag är rädd för döden.. & jultomten, tror på spöken . & älskar min födelsedag määääst ! (A) har redan skrivit önske-lista till julafton.
jag är ganska vig, men kan inte göra kullebyttor. :-( är 155lång och har jävligt dåligt självförtroende (när jag är med andra)
och så är jag ganska bortskämd och lat.. att jag säger det. :o
min bästavän är moakarlsson, oavsett vad... ♥
lever helt enkelt livet som vilken 14åring som hellst, med världens bästa familj,vänner & pojkvän !






Kommentarer
Natalie - It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har :)

och den hade en väldigt fin design!



kram!

Publicerat: 2010-08-09 Klockan: 02:00:19
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0