ungefär nu åker vi..


ÖNSKA MIG LYCKA TILL !!!!


Kommentarer
irriterad

du ska bara veta att min komipis faktiskt tappade sitt hår förut och de är inget att skratta

åt och säg inte att ni inte v "seriösa" för de va ni! bara så du vet ser du ut som en fisk när du försöker göra en pussmun på slutet?

och bara så du vet är du inte så fin som du tror så jävla lågt att skratta åt någon bara för att dom tappar håret man är inte "emo" för de?

Publicerat: 2010-08-13 Klockan: 15:53:14
svar på tal

för det första så tappade jag hår , inte allt men lite okej? :-) och jo jag var inte seriös på nått sett, för jag brukar it ´prata om barbie och sånt när jag är seriös. & haha oj vad jag bryr mig om jag ser ut som en fisk, shit jag bjuder på mig? ;-)

och emo-grejen var skoj ? jag har faktiskt ingenting imot "emos" alla är olika, soo?!

irriterad får du vaara, men bryr mig inte ett skit, hade bara kul !

Publicerat: 2010-08-15 Klockan: 16:57:28
URL: http://aalmajohanna.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0