sköning jag är. (-;


ställde klockan på halv9o snozade till prick gick upp och hämtade kläder och gick och la mig igen, hm.. vilken tid skulle vi åka? halv10.. jo smart johanna. :-) skyller på älskling som jag pratade med till 4a inatt . :$
undrar starkt hur trött jag kommer vara första dagarna i skolan, kommer ju inte kunna somna speciellt tidigt när jag har älskling brevid mig då. ;-) mysigt iaf . ♥

åkte iaf till borlänge, in typ överallt för ida letade som en desperat efter en resväska, själv köpte jag mig ett par jeans.. som satt bra, första gången på sådär 2år? jag som igentligen hatar jeans ! men är nog lite småkär ! (a'


sen åkte vi hem till syster för att fira henne, somnade på soffan såjävla slut var jag ! ;o
snart kommer dom hit ohh vi ska grilla mumma ! (-;
föresten har jag kännt mig som en liten tjock fyrkant dom senaste dagarna. :-) skitsnack kommer alltid fram suckers! :-)

långt inlägg, värd kommentar kanske ? (-;

Kommentarer
nyfiken

kan inte du berätta lite mer om ditt liv? sånt vi inte vet hur du var när du var mindre och sånt?

Publicerat: 2010-08-08 Klockan: 18:24:43
Danizh

fin :D

Publicerat: 2010-08-08 Klockan: 19:54:12
nathalie

fin blogg! :)

Publicerat: 2010-08-08 Klockan: 20:58:25
URL: http://pelonochnatta.blogg.se/
Feliciiia

Det är bra johanna;D haha jag förstår inte, har han kommit eller ska han komma?:D <3, saknar dig!

Publicerat: 2010-08-08 Klockan: 21:31:48
Erika

asfin blogg! saknar dig! <3

Publicerat: 2010-08-08 Klockan: 21:34:11
URL: http://duveterika.blogg.se/
svar på tal

han kommer om 1vecka, inatt pratade vi i tel. :D <3

Publicerat: 2010-08-08 Klockan: 21:36:49
URL: http://aalmajohanna.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0