ooh skola imorgon , gaaaalet !


ni fina besökare, underbart att ha er ! (:
haft en enormt trevlig dag med min älskadeelise, som dock hatar mig nu , men vafaaan? kollar skräckfilm och druckit vanillacoke. matchen gick mindre bra, men domaren älskade mig och vi mötte bara 94/95 så?
nu har jag precis pratat med älskling , förbannat mig över hur lite kommenterar jag fått i min "mini-frågestund" än.. men det kommer väl ? :-/
och glatt mig åt att jag blivit dagens blogg hos hannasötnos .. kolla här 
jaja, imorgon är det skola, sen med bästavän som ska bjuda mig på lunch .. och sedan match i östansbo ! :-)
fortsätt kommentera nu , både frågestunden & allt annat, bra då säger vi så ! ;-)
kiss / johanna

bra anledningar till att sakna skolan, våran finaste klockarskola....
*
min och moas misshandel av karlmats, saknar dig så. :-(
* frida,erik.a & danneeee ! (L)
* mina bästa bilder på , bilden!! everything got a story
* slöjden med tommmmmieee !
* franskan, in my heart.. även fast jag är sämst.

Kommentarer
hmm?

Publicerat: 2010-08-17 Klockan: 22:50:14

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0