MOA GÄSTBLOGGAR ! :-D


tjena !
fan, de är moa de här. ;-)
johanna är ju i grekland den fisen ! ;o
& jag lova gästblogga. (A)
höhöh, jag har fanimig ingenting åå säga egentligen?
jo, johanna skicka gulligt sms till mig idag.. & jag råka svara helt tomt.. ;o
öh, visst äre dyrt att skicka till utomlands ? ;o
hallå, jag kom på en sak ? de borde ju finnas dator i grekland ?

& om de skulle va så, & du såg de här där borta så hoppas jag att du har de bbäst !
& jäääättemysigt med alla greker. ;-)
& jag saknardig supermycke, haha du missar ingenting i skolan, joo bara politiken ! ;-)

HAHAHHAHA OJOJ, NI KAN JU VA SNÄLLA & KOMMENTERA JOHANNAS BLOGG NUDÅ SÅ BLIR HON GLAD NÄR HON KOMMER HEM ? :-D
& psss, kolla min blogg md. (A)
www.mmoakarlsson.blogg.se


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0