jani..


det är så skönt att vara hemma , även fast mke här gör så en klump sätter sig i magen ..
jag kanske inte är världens-bästa, men jag försöker & är därför ändå värd mer än skit från erat håll !
iaf så kommer moa sen och hjälper migg med matten, + att jag hoppas hon sover här.
har ju lite presents att ge hon, även jävligt mke att berätta!!
jag har tänkt svara på frågorna på min jävla frågestund såfort jag får tid.. men ska försöka snabba på.
ni får en lite halvt fin bild sen grekland, mest för att ni ska lägga märke till mina bruna ben. (; lovely
kiss / johanna
well now I'm back


Kommentarer
moa

niggah ben!?

Publicerat: 2010-08-29 Klockan: 14:53:20
URL: http://mmoakarlsson.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0