ångra inget, som en gång fått dig att le.


sånt jag tycker är värt att kämpa för är alltid fel .. ni flesta har nog sett min statusfb och aah det stämmer, iaf te 75%
spelade som sagt match med dom äldre idag, massa posetiva ord ... galeeet !
"lands-laget nästa"
"har aldrig sett någon i din ålder som gör sådana räddningar , och då har jag varit med länge!"
"du skulle sett din dotter idag, lands-lags prestation, du skulle vart med och du skulle njutit"
"grymt bra målvakt!!!" "åter igen skitgrym"
grymt stolt över mig själv idag ... DOCK borde jag visat detta i malung förra helgen..
tänkte också säga att den där förbaskade frågestunden har jag it hunnit svara på .. ser om jag hinner göra det imorgon innan jag åker, annars får ni faktiskt fortsätta fråga på  tills jag kommer hem igen ! :)

ha det bäst i regniga sverige, imorgon drar jag te grekland och blir brun ,, hihiihihi ! ;*

Kommentarer
moa

jag älskar min paintbild ! (A)

du kan va glad, de har ju regnat de mästa i sverige när du vart borta.... :-(

jag saknar diii!

Publicerat: 2010-08-28 Klockan: 17:53:28
URL: http://mmoakarlsson.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0